Minden termék kiszállítása ingyenes?
Igen! A MatracPosta.hu matrac webáruházban megrendelt összes termék kiszállítása országosan díjmentes, minden kapcsolódó költség (csomagolás, tárolás, szállítás) a MatracPosta.hu webáruházat terheli.
Kapok értesítést a szállítás időpontjáról?
Igen! A szállítás pontos időpontját a szállítás előtt a MatracPosta.hu diszpécsere minden esetben Önnel telefonon egyezteti, hogy az Ön számára legkedvezőbb időpontban szállíthassuk az Ön által megrendelt termékeket.
Mi történik, ha nem a megrendelt termékek érkeznek meg?
A többszörös tételes ellenőrzés mellett a tévedés lehetősége elenyésző. Abban az esetben, ha Ön valamilyen oknál fogva mégsem a megrendelt termékeket kapná, a MatracPosta.hu matrac webáruház a terméket a saját költségén cseréli ki az Ön otthonában.
Fizethetek utánvéttel is?
Természetesen! A "fizetés" menüpontban Ön az Önnek legkényelmesebb és legbiztonságosabb fizetési módot választhatja ki.
Sérülhet-e a megrendelt termék?
Minden gyártó az általánosan elfogadott és szállításra alkalmas csomagolásban szállítja termékeit. A MatracPosta.hu raktárában minden termék további kiegészítő fóliázással van ellátva, a minimumra csökkentve így a szállítás közben fellépő sérüléseket.
És ha mégis sérülten érkezik?
Amennyiben a megrendelt termék a szállításkor sérülten érkezik meg Önhöz, úgy a termék átvételekor azt a szállítólevélen vagy jegyzőkönyv formájában fel kell jegyezni, hogy megfelelően orvosolhassuk a felmerült problémát. Megjegyzés vagy jegyzőkönyv hiányában a szállítási sérülésekből eredő károkért nem tudunk felelősséget vállalni.
Szeretném lemondani megrendelésemet...
A MatracPosta.hu webáruházban Ön által rögzített megrendelést Ön legkésőbb diszpécserünk telefonos megkereséséig vagy telefonos megkeresésekor vonhatja vissza.
Szeretném módosítani megrendelésemet...
A MatracPosta.hu webáruházban Ön által rögzített megrendelést Ön legkésőbb diszpécserünk telefonos megkereséséig vagy telefonos megkeresésekor módosíthatja. Megteheti ezt akár telefonon, e-mailben vagy faxon.